BrandweerMaassluisPolitie

Mogelijk koolmonoxide in een woning Botter Maassluis

De hulpdiensten kregen zondagavond 13 september een melding van mogelijk koolmonoxide in een woning op de Botter in Maassluis.

Een CO-melder ging af. De hulpdiensten werden hiervoor gealarmeerd.

De brandweer kwam ter plaatse en ging de woning in om te meten of er daadwerkelijk CO (koolmonoxide) was in de woning. Na metingen werd duidelijk dat er GEEN sprake was van Koolmonoxide.

Een ambulance bleef wel ter plaatse voor een slachtoffer.

Lees ook:

More in:Brandweer

Leave a reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *